روی خط آموزش

برای رشد در مسیر زندگی ، روی خط آموزش باشید

روی خط آموزش

برای رشد در مسیر زندگی ، روی خط آموزش باشید

تجربه کردن شخصی یا استفاده از تجربیات دیگران !؟
و اینکه چگونه این مهم محقق می شود :

کسی که کتاب میخونه ، در زندگی شخصی خودش زندگی و شرایط یک نفر دیگر زندگی می کنه ، یعنی چی ؟!
یعنی تجربیاتی که ان فرد در زندگیش تجربه کرده را تجربه می کنه بدون اینکه هزینه تجربه را پرداخته باشه
خوب باز این یعنی چی ؟
ببینید ، وقتی یک نفر ادعا می کنه صاحب تجربیات ارزنده ای هست یعنی اینکه یک موضوع را کاملا از صفر تا صد تجربه کرده ، یعنی یک کاری را انجام داده و نتیجه انجام آن کار را هم دیده و بعد ازآن به این موضوع واقف شده که این کاری که انجام دادم ، کار خوبی بود یا نه و حتی ممکنه چند سال بعد متوجه شده باشه که اون کار واقعا ارزنده بوده و یا صرفا در ان لحظه خاص و فقط از نظر خودش ارزنده بوده .
وقتی کتاب می خونیم بدون خرج هزینه عمر و هزینه های مادی دیگه هم می توانید به دستاورد حاصل نتیجه های بدست آورده شده از طرف نویسنده را به کوله بار تجربیات خودش اضافه کنه
بزارید راحت تر بهتون بگم ، یعنی در جسم خودش ، زندگی و روح اتفاقات کس دیگه ای را هم تجربه کرده و این یعنی برد واقعی
حالا شما بهم بگید حاضرید خودتون تجربه کنید یا از تجربیات افراد دیگه استفاده کنید ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

انواع روش های بازاریابی

چهارشنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۱۶ ب.ظ

بازار یابی انبوه:

                    تعیین بازار هدف گروهی

بازار یابی خرد:

                    تعیین بازار هدفمند و کوچک

 

بازار یابی انبوه:

 

    اصول حاکم در بازار یابی انبوه:

  1. باور به این اصل که همه آحاد مردم می توانند ، مشتری تلقی گردند

  2. عدم انتخاب بازار هدف و درنهایت تعریف گروهی از مردم به عنوان بازار هدف

  3. عدم تعریف نیازهای مشتری و ارائه بیمه زندگی به ایشان بر اساس آن نیازها 

معایب بازار یابی انبوه

  1. عدم بهره گیری حداکثری از قدرت ابزارهای تبلیغاتی

  2. تولید فروشنده های اتفاقی (کریستف کلمبی)

  3. ارائه پیام بازار یابی غلط در زمان غلط ، مکان غلط، و به مشتری غلط

بازار یابی خرد

        نوع دیگری از بازار یابی است که در آن با شناسایی درست بازار هدف و تجزیه و تحلیل آن ، تک تک  زیر شاخه ها و زیر مجموعه هایش مشخص گردیده و به بازارهای کوچکتری تبدیل میگردند که در نهایت به یک بازار تعریف شده و مشخصی به نام نانو بازار تبدیل می گردد.

اصول حاکم در بازار یابی خرد

  1. هیچ تجارتی وجود ندارد که بتواند برای همه مردم همزمان همه چیز را در داخل خود جای داده باشد

  2. امکان تعریف گروه معین از مردم به عنوان بازار هدف

  3. تعریف نیاز های مشتری و ارائه بیمه زندگی به ایشان بر اساس نیازها

خصوصیات بازار هدف

  1.  تمامی اعضا گروه یک نیاز ضروری برجسته و بارز دارند

  2. اعضا گروه به راحتی قابل شناسایی و دسترس می باشند

  3. گروه به اندازه کافی بزرگ است

  4. مردم در این گروه به هم نزدیک هستند

  5. اعضا گروه دارای منابع مالی قابل دسترس هستند

 

نویسنده و گردآورنده : شقایق جرسی

بیزینس کوچ ، مدرس و مربی بازاریابی و فروش

مدیر ارشد شرکت بیمه 

 
  • شقایق جرسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی