روی خط آموزش

برای رشد در مسیر زندگی ، روی خط آموزش باشید

روی خط آموزش

برای رشد در مسیر زندگی ، روی خط آموزش باشید

تجربه کردن شخصی یا استفاده از تجربیات دیگران !؟
و اینکه چگونه این مهم محقق می شود :

کسی که کتاب میخونه ، در زندگی شخصی خودش زندگی و شرایط یک نفر دیگر زندگی می کنه ، یعنی چی ؟!
یعنی تجربیاتی که ان فرد در زندگیش تجربه کرده را تجربه می کنه بدون اینکه هزینه تجربه را پرداخته باشه
خوب باز این یعنی چی ؟
ببینید ، وقتی یک نفر ادعا می کنه صاحب تجربیات ارزنده ای هست یعنی اینکه یک موضوع را کاملا از صفر تا صد تجربه کرده ، یعنی یک کاری را انجام داده و نتیجه انجام آن کار را هم دیده و بعد ازآن به این موضوع واقف شده که این کاری که انجام دادم ، کار خوبی بود یا نه و حتی ممکنه چند سال بعد متوجه شده باشه که اون کار واقعا ارزنده بوده و یا صرفا در ان لحظه خاص و فقط از نظر خودش ارزنده بوده .
وقتی کتاب می خونیم بدون خرج هزینه عمر و هزینه های مادی دیگه هم می توانید به دستاورد حاصل نتیجه های بدست آورده شده از طرف نویسنده را به کوله بار تجربیات خودش اضافه کنه
بزارید راحت تر بهتون بگم ، یعنی در جسم خودش ، زندگی و روح اتفاقات کس دیگه ای را هم تجربه کرده و این یعنی برد واقعی
حالا شما بهم بگید حاضرید خودتون تجربه کنید یا از تجربیات افراد دیگه استفاده کنید ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

پیام بازاریابی خوب و ارزشمند در بیمه زندگی

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۰۱ ق.ظ

پیام بازاریابی خوب و ارزشمند در بیمه زندگی

یک پیام بازاریابی مناسب گویای این نکات می باشد:

vفروشنده چه کسی می باشد؟
vدارای چه شغلی است ؟
vچه چیزی را می فروشد؟
vموردی را که به فروش می رساند، کدام نیاز خریدار را برطرف می کند؟
vقیمت مورد معامله یا موضوع قرارداد چند است ؟
vو چه نوع تضامینی برای جنس فروخته شده وجود دارد ؟
نکات مهم در خلق پیام بازار یابی
vآیا فروشنده میتواند یک نیاز اساسی خریدار را برطرف سازد ؟
vآیا خریدار خود معترف به وجود آن مشکل خاص می باشد ؟
vآیا خریدار تمایل به برطرف کردن آن مشکل می باشد ؟
vآیا مشتری دارای منابع مالی لازم جهت برطرف کردن مشکل خود می باشد ؟
مشتری خاص
vپس از مرحله تعیین پیام بازار یابی، بایستی توجه نمود که آیا مشتری خاصی وجود دارد که در دامنه تعریف شده از نکات برجسته ای برخوردار باشد که توجه فروشنده را به خود جلب کند ؟
روشهای تقسیم بازار
vتقسیم بازار به بخش های جغرافیایی(نقاط خاص شهر و کشور )
vتقسیم بازار به قسمت های دنج بازار (فروشنده ای به آنجا مراجعه نکرده است)
vتقسیم بازار به بازارهای محلی (همسایگان)
vتقسیم بازار به بازار فردی (دوستان)
عوامل تعیین کننده برای بهتر بودن بازار
vاندازه
vجذابیت
vمنابع و اهداف
vمنابع مالی
vنیروی انسانی
نویسنده و گردآورنده : شقایق جرسی 
بیزینس کوچ ، مدرس و مربی بازاریابی و فروش 
مدیر ارشد شرکت بیمه  
 
 
  • شقایق جرسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی