روی خط آموزش

برای رشد در مسیر زندگی ، روی خط آموزش باشید

روی خط آموزش

برای رشد در مسیر زندگی ، روی خط آموزش باشید

تجربه کردن شخصی یا استفاده از تجربیات دیگران !؟
و اینکه چگونه این مهم محقق می شود :

کسی که کتاب میخونه ، در زندگی شخصی خودش زندگی و شرایط یک نفر دیگر زندگی می کنه ، یعنی چی ؟!
یعنی تجربیاتی که ان فرد در زندگیش تجربه کرده را تجربه می کنه بدون اینکه هزینه تجربه را پرداخته باشه
خوب باز این یعنی چی ؟
ببینید ، وقتی یک نفر ادعا می کنه صاحب تجربیات ارزنده ای هست یعنی اینکه یک موضوع را کاملا از صفر تا صد تجربه کرده ، یعنی یک کاری را انجام داده و نتیجه انجام آن کار را هم دیده و بعد ازآن به این موضوع واقف شده که این کاری که انجام دادم ، کار خوبی بود یا نه و حتی ممکنه چند سال بعد متوجه شده باشه که اون کار واقعا ارزنده بوده و یا صرفا در ان لحظه خاص و فقط از نظر خودش ارزنده بوده .
وقتی کتاب می خونیم بدون خرج هزینه عمر و هزینه های مادی دیگه هم می توانید به دستاورد حاصل نتیجه های بدست آورده شده از طرف نویسنده را به کوله بار تجربیات خودش اضافه کنه
بزارید راحت تر بهتون بگم ، یعنی در جسم خودش ، زندگی و روح اتفاقات کس دیگه ای را هم تجربه کرده و این یعنی برد واقعی
حالا شما بهم بگید حاضرید خودتون تجربه کنید یا از تجربیات افراد دیگه استفاده کنید ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

5 روز پس از شروع جنگ تحمیلی دختری از جنس پاییز پا به دنیا نهاد تا رقم بزند آنچه از جنس تغییر است .

من شقایق جرسی متولد 5 مهر 1359  در دل تاریکای شب و خاموشی های جنگ در بیمارستانی در تهران متولد شدم و از همان ابتدا مقوله علم آموزی و آموزش برایم جدی بود بطوریکه چون نمی توانستم به دلیل متولد 5 مهر بودن با هم سن و سالانم به مدرسه بروم ، کلی بی قراری و ناراحتی به پا کردم که پدرم پس از تلاشهای بسیار شناسنامه مرا به 30 شهریور تغییر داد تا بتوانم مسیر علم آموزی را سریعتر بپیمایم .

باکوله باری از تلاش و کوشش بسیار یک به یک سال های تحصیلی را با موفقیت به پایان رساندم و در این میان نیز به فعالیت های اموزشی در مدرسه خود نیز در مقاطع راهنمایی و دبیرستان می پرداختم و مسئول آموزش انجمن مدرسه بودم .

پس از  کنکور در دو رشته آموزش ریاضی دانشگاه سراسری و مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد قبول شدم که مسلما انتخاب من کامپیوتر بود .و در انتهای سال دوم دانشگاه در حیطه آموزش مبانی علوم کامپیوتری و برنامه نویسی در آموزش و پرورش و خانه های فرهنگ و موسسات آموزشی شروع به فعالیت نمودم .

در ادامه در شرکت نرم افزاری نیز بعنوان رییس اداره آموزش و سپس معاون اجرایی مشغول به فعالیت شدم. هم زمان در خصوص نمایندگی بیمه نیز فعالیت داشتم که بخش عمده فعالیت در بیمه ارائه آموزش های مدون و بروز و تخصصی بیمه و بازاریابی می باشد .

لیسانس مدیریت بازرگانی متناسب با بحث کسب و کار در فرایند ادامه تحصیل من قرار گرفت و سپس در رشته مدیریت بازاریابی در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستم.

نور آموزش هیچ گاه در زندگی من خاموش نشده و همیشه سعی نموده ام که روی خط آموزش خود را نگه دارم و همین ذهنیت و ایدئولوژی مرا بر آن داشت تا در دوره های آزاد و آموزش متنوع دیگری علاوه بر بحث آکادمیک فعالیت داشته باشم .

مدیریت تبلیغات 

ممیزی ایزو 

بیمه و کسب و کار 

NLP  و درجه کوچینگ 

مطالعه ارزهای دیجیتال 

تکاوری مالی 

هوش مالی 

کوچینگ بیزینسی 

و ...